|
Over Ladago
Haarlem, februari 2009 Welkom op de website van Ladago
Er moest meer ruimte komen voor klantgerichtheid, ondernemerschap, creativiteit, vrijheid, plezier*, vooruitgang en het samen opbouwen van iets moois en unieks,... En zo kwam het dat na enkele maanden voorbereiding, in de zomer van 2008, het 'ideale' bedrijf Ladago werd opgericht.
De drijvende kracht achter Ladago is het streven om alle medewerkers de beste-versie-van-haarzelf of -hemzelf te laten worden. Alleen als we het beste uit onze medewerkers halen, kunnen we het ideale bedrijf oftewel de best-mogelijke-versie-van-Ladago opbouwen.
Het bestaansrecht en doel van Ladago is om maximale service aan onze klanten te verlenen. Want zonder service aan je klanten te verlenen, houdt je snel op te bestaan. Onze werknemers zijn onze eerste klanten en onze meest belangrijke klanten. Zij zijn het die het ideale Ladago creëren en de maximale service aan onze klanten verlenen.
Deze maximale service resulteert in tevreden klanten die bij ons blijven kopen en die enthousiast aan vrienden en kennissen over Ladago vertellen. Hierdoor zullen we meer verkopen, goedkoper kunnen inkopen, minder geld hoeven uit te geven aan massa-reclame en meer geld overhouden om te investeren in onze medewerkers en de service aan onze klanten.
En zo is de cirkel rond en creëren we een opwaartse spiraal van persoonlijke groei, service, omzet, en een nuttige bijdrage leveren aan de wereld om ons heen (onze medewerkers en klanten, vrienden en familie, leveranciers en externe specialisten, …).
Om medewerkers de beste-versie-van-hemzelf of -haarzelf te laten worden, heeft Ladago's management slechts 2 taken: Het bouwen van een omgeving waarin mensen enorm kunnen groeien; Een paar kernwaarden streng bewaken, en mild en onbekrompen over al het andere zijn.
De kernwaarden van Ladago welke we streng bewaken:
Op talloze manieren hebben wij Ladago's maximale service concreet gemaakt. Enkele voorbeelden hiervan vindt u op de pagina Maximale Service.
Ladago verkoopt voornamelijk audio-video producten, en we zullen dat meer en meer via onze website www.ladago.nl doen. In de komende tijd zullen we dagelijks nieuwe producten, evaluaties en testen aan onze site toevoegen. Ook zullen we hierop regelmatig de ontwikkeling van onze organisatie en medewerkers en het uitbreiden van onze service beschrijven. We nodigen u daarom uit om regelmatig onze site te bezoeken. Wilt u per e-mail op de hoogte gehouden worden, abonneer u dan op onze nieuwsbrief.
We waarderen het als u ons laat weten wat u van onze ontwikkelingen vindt. Ook als u vragen, opmerkingen, klachten of suggesties heeft, willen wij dat graag van u weten: Bel ons op telefoonnummer 023-5749033 (maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 20:00 en zaterdag tussen 09:00 en 17:00) of stuur ons een e-mail (klantenservice@ladago.nl).
We zien u graag als klant van Ladago tegemoet!
Met vriendelijke groet,
Jeroen Jansen Directeur
Ladago Tappersweg 59 jeroen.jansen@ladago.nl
* Voor Aristoteles was Eudaimonia waar het goede leven allemaal om draaide. Eudaimonia valt te vertalen als geluk of plezier. Aristoteles bedoelde met dit geluk en plezier niet het gevoel dat je krijgt door op een mooi strand te liggen met een goed glas wijn en een mooi boek, maar bedoelde hiermee een gevoel van opbloeien dat je krijgt doordat je actief je best doet met dat wat je het beste kan.
Bij het opstellen van deze tekst hebben wij dankbaar gebruik gemaakt van de inspirerende woorden van onder andere Tom Peters, Tony Hsieh, Seth Godin, Jack Welch, Penny Hughes, Richard Branson, Joel Spolsky, William Byham, Jeff Cox en vele, vele anderen.
|