Maximale Service

 

Het bestaansrecht en doel van Ladago is om maximale service aan onze klanten te verlenen. Alleen deze maximale service kan resulteren in de meest tevreden klanten. Hieronder enkele voorbeelden van onze service. 

De beste mensen
De drijvende kracht achter Ladago is het streven om alle medewerkers de beste-versie-van-haarzelf of -hemzelf te laten worden. Alleen als we het beste uit onze medewerkers halen, kunnen we maximale service aan onze klanten verlenen. U zult het belang van de kwaliteit van onze mensen inzien, zodra u met ze in contact komt, hetzij vóór, hetzij na uw aankoop.
Wij wéten wat we verkopen!
Ladago verkoopt niet tienduizenden verschillende producten, maar is specialist op het gebied van enkele audio-video producten. Wij investeren veel tijd in het zelf uitproberen, testen en vergelijken van de producten; Wij wéten wat we verkopen! Hierdoor doen we steeds meer en meer expertise op, en kunnen we u nog beter informeren en adviseren bij uw aankoop.
Uitgebreid assortiment
Binnen die productgroepen die we aanbieden, bieden wij u een zeer uitgebreid assortiment, inclusief de essentiële accessoires en bijbehorende artikelen. U krijgt zo in één keer een goed overzicht van wat de markt te bieden heeft, en kan het product uitkiezen wat voor uw individuele situatie het beste geschikt is.
Eigen voorraad
Ladago kiest er voor om zoveel mogelijk producten zelf in voorraad te hebben, en niet uit te gaan van de voorraadrapportage van distributeurs. Niet alleen kunnen wij hierdoor ''real-time'', en dus 100% zeker zeggen of we iets op voorraad hebben, we kunnen de producten ook sneller naar u toesturen en – heel belangrijk – we weten zeker dat het hier in goede staat en uitermate goed verpakt vertrekt.
Eigen import
Ladago verkoopt de beste producten van geselecteerde A-merken. Daarnaast hebben we door middel van ons relatie-netwerk enkele uitstekende producten rechtstreeks uit het Verre Oosten kunnen importeren. Hiermee hebben we de tussenhandel uitgeschakeld, en doordat we ook nog eens in bulk inkopen, kunnen we hiermee nog verder op onze inkoopkosten besparen. Al deze voordelen berekenen we door in de prijs aan u!
Veilig betalen
Bij Ladago kunt u betalen door vooruit te betalen door middel van een overboeking, door middel van iDEAL (Internetbankieren met Rabobank, ING, Postbank, SNS, of ABN-AMRO) of met een MasterCard of Visa Credit Card. Overheid, school of bedrijf? Bel dan onze klantenservice op telefoonnummer 023-5749033 (ma-vr 09:00 tot 20:00 uur, za 09:00 tot 17:00) en vraag naar de mogelijkheden om op rekening geleverd te krijgen.
Betalen met iDEAL biedt vele voordelen. Want met iDEAL kunt u veilig, gemakkelijk en snel betalen. U maakt gebruik van de vertrouwde internetbankier-mogelijkheden van uw eigen bank. U hoeft zich niet bij iDEAL te registreren of speciale software te installeren. iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken en daarom heeft u slechts toegang tot internetbankieren van één van de deelnemende banken nodig om gebruik te kunnen maken van iDEAL. En iDEAL biedt u volledige controle en overzicht op de betaling. Deze betaling komt bij ons binnen enkele minuten binnen, zodat we direct tot verzending van uw bestelling kunnen overgaan.
Kosteloos annuleren of wijzigen
Wanneer u uw order kosteloos wilt annuleren of wijzigen, neemt u dan zo spoedig mogelijk telefonisch contact met ons op (Telefoonnummer 023-5749033, van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 20:00 en op zaterdag tussen 09:00 en 17:00) of stuurt u ons een e-mail (klantenservice@ladago.nl). Vermeld duidelijk uw naam en ordernummer. Als uw zending nog niet verzonden is, zullen we uw annulering of wijziging direct uitvoeren en een eventueel terug te storten bedrag binnen 3 werkdagen aan u overmaken. Mocht uw zending wel al verzonden zijn, dan zullen we met u contact opnemen om de (gedeeltelijke) retourzending met u te regelen.
Gratis verzendkosten – heen en terug
Ladago verzend al haar producten gratis naar u toe, in heel Nederland en België. Binnen Nederland leveren we op voorraad zijnde produkten binnen 24 uur, leveringen naar Belgie duren 1 á 2 dagen langer. Dit gratis versturen levert u direct voordeel op. Dit betekent ook dat u het volledige aankoopbedrag binnen 3 werkdagen teruggestort krijgt als u een product binnen de afkoelingsperiode naar ons terugstuurt! En om uw (financiële) risico van een aankoop volledig weg te nemen, nemen wij ook de kosten van het retourneren op ons. Neemt u hiervoor wel even van te voren contact op met onze klantenservice: Telefoonnummer 023-5749033, van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 20:00 en op zaterdag tussen 09:00 en 17:00. E-mailen kan ook: klantenservice@ladago.nl
21 dagen op zicht
Ladago hanteert een afkoelingsperiode van 21 kalenderdagen, oftewel drie weken. Indien u een bestelling na levering niet wenst te houden, dan kunt u (een deel van) de bestelling binnen 21 dagen na aflevering aan ons retourneren. U dient ons hierover telefonisch (Telefoonnummer 023-5749033, van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 20:00 en op zaterdag tussen 09:00 en 17:00) of per e-mail (klantenservice@ladago.nl) op de hoogte te stellen, zodat wij u kunnen informeren welke kosten voor het retourneren wij u kunnen vergoeden. Alleen als retourzendingen geheel onbeschadigd, ongebruikt en origineel verpakt bij ons aankomen, zullen we uw volledige aankoopbedrag, samen met de door ons bevestigde kosten voor het retourneren, binnen 3 werkdagen terugstorten. Bulk bestellingen en op maat gemaakte produkten zijn van deze regeling uitgesloten.
E-mails binnen 1 uur beantwoord
E-mails worden tijdens openingstijden binnen 1 uur inhoudelijk beantwoord, en mochten we meer tijd nodig hebben om u een goed antwoord te geven, dan laten we u binnen een uur weten binnen welke termijn wij wel een degelijk antwoord voor u hebben.
Altijd 1 jaar of meer garantie
Op al onze producten heeft u minimaal 1 jaar fabrieksgarantie. Fabrikanten bieden soms ook aanvullende garanties, dit geven wij per product op onze website aan.
Ondanks dat wij producten van hoge kwaliteit leveren, kan het helaas gebeuren dat een product binnen de garantietermijn een defect vertoont. Uw garantie-claim kunt u dan rechtstreeks met de fabrikant afhandelen. Ladago kan u hierbij adviseren of, indien door u gewenst, de hele coördinatie van de garantie-afhandeling op zich nemen. Het staat de fabrikanten vrij om binnen de garantietermijn een defect artikel te repareren of te vervangen door een nieuwe exemplaar.
Duidelijke klachtenprocedure
Wij streven er naar om maximale service aan onze klanten te verlenen. Mocht u toch niet tevreden met uw aankoop en/of onze service zijn, dan willen wij dat heel graag van u weten. Belt u ons gerust op telefoonnummer 023-5749033, van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 20:00 of op zaterdag tussen 09:00 en 17:00, of stuurt u ons een e-mail (klantenservice@ladago.nl). Wij zullen goed naar uw klacht luisteren, ons best doen te begrijpen wat uw klacht precies inhoud en samen met u bekijken hoe we u het beste uw klacht zo snel mogelijk kunnen verhelpen.
Mocht u uiteindelijk vinden dat uw klacht niet correct en/of volledig is verholpen, dan bent u in de gelegenheid dit voor te leggen aan een onafhankelijke geschillencommissie, danwel de daartoe bevoegde rechter te Haarlem. Ladago zal de uitspraak hiervan respecteren.